
سلام دوستان امروز می خوام در مورد موضوعی حرف بزنم که خیلی ها با نظر من موافق هستندواین مشکل رو دارند درسته موضوع متن من در مورد روز شنبه هست روزی که لقب بدترین روز هفته رو از طرف دانشجویان و دانش اموزان گرفته است،من خودم به شخصه روز شنبه رو بدترین روز هفته میدونمxa0 چرا که هم بدترین کلاس ها روز شنبه است و هم جمعه ی ادم رو نابووود می کنه ئنقق...
ادامه مطلب